אפליקציית השכר שלי

 

 

מרבית השכירים צריכים למלא דו"ח שעות בסוף כל חודש, לעתים קורה שאנחנו מעט מעופפים ושוכחים להחתים כרטיס בכניסה או ביציאה מהעבודה וכשמגיע דו"ח השעות אנחנו מגרדים את הראש ומנסים להיזכר באיזו שעה הגענו או יצאנו מהעבודה. אפליקציית "השכר שלי" מספקת פתרון נהדר כדי שלא תפספסו אף שעה במשכורת.

המסכים של האפליקציה

יומן עבודה – האפליקציה מאפשרת בלחיצת כפתור להתחיל ולסיים משמרת. מעבר לכך היא סופרת את כמות השעות ומחשבת את השכר שלכם לאותו ע"פ מה שהגדרתם (נגיע להגדרות אלה
בהמשך). תוכלו להכניס משמרת חדשה (תחת "פעולות"), במידה ושכחתם להפעיל אותה. ישנה אפשרות להכניס גם משמרת קבועה, אני מצאתי אותה לא כ"כ שימושית, אבל אולי אצלכם זה ישתנה.  לא ניתן להוסיף משמרת קבועה ממסך הבית, צריך להיכנס לתפריט הראשי ← משמרות קבועות ובמסך זה להגדיר משמרת קבועה. למה מאפיין האפליקציה לא בחר לעשות למשתמשים חיים קלים ולאפשר הגדרת משמרת קבועה גם דרך מסך הבית? לא ברור. ישנה אפשרות גם לבחור ביום חופש או מחלה.

אם אתם מעוניינים לדעת את המשכורת שלכם ביום מסוים תוכלו ללחוץ על הכפתור "השכר שלי". מעבר לשכר תקבלו נתונים נוספים כמו מספר ימי עבודה שעבדתם עד כה,
הורדות עתידיות של ביטוח לאומי, ביטוח בריאות וקרן פנסיה. במידה ואתם מעוניינים תוכלו לשלוח את דו"ח השעות למייל שלכם בלחיצת כפתור.

תפריט ראשי

מסך "מידע אישי" – במסך זה תתבקשו להכניס נתונים כמו תאריך לידה, מין, מצב משפחתי, תאריך שחרור מהצבא ומספר ילדים. נתונים אלו הם על מנת לחשב את נקודות הזיכוי המגיעות לכם במס הכנסה.

מסך "הגדרות שכר" – במסך זה תזינו את השכר השעתי שלכם ותוכלו להזין גם דקות קיזוז קבועות בשל הפסקות.

מסך "תעריפי שכר" – במסך זה תוכלו להגדיר מתי מתחילות שעות נוספות ואת התעריף שלהן. ישנה אפשרות גם להגדיר תעריפי לילה ושבת.

מסך "תוספות ובונוסים" – במסך זה יש להזין את דמי הנסיעות החודשיים שלכם. תוכלו להזין תוספות שכר אחרות אם יש לכם.

מסך "הפרשות וניכויים" – במסך זה תוכלו להזין מספר הפרשות (הזינו את אלה שרלונטיות עבורכם): קרן פנסיה, קרן השתלמות, קופות גמל, ביטוח מנהלים, קיזוז ארוחות.

מסך "ביטוח ומיסים" – במסך זה אני ממליץ להגדיר אם אתם שכירים או עצמאיים. תוכלו להגדיר באופן עצמאי את נקודות הזכות במס הכנסה, אך אם הזנתם נתונים במסך "מידע אישי"
האפליקציה תעשה את החישוב באופן אוטומטי.

מסך "משמרות קבועות" – על מסך הזה כתבתי בהתחלה, אין משהו מעניין להוסיף עליו.

מסך "הגדרות כלליות" – לא חושב שיש צורך להסביר על מסך זה.

סיכום

עיצוב האפליקציה דורש שיפור, אך אם בוחנים את הנוחות היא בהחלט עונה על הציפיות. המסכים של האפליקציה פשוטים ומאפשרים הזנה פשוטה של הנתונים.

יש שני דברים שטעונים שיפור:

  • האפליקציה איטית, זה מעיק העיקר כשמזינים נתונים בפעם הראשונה.
  • האפליקציה לעתים קורסת ומוחקת את המשמרת האחרונה.

מסכי האפליקציה: