פרסום בגוגל

כיום אם אתה לא משווק את העסק שלך באינטרנט רבים לא יחשפו אליו ובעקבות כך לא יפנו אליך לקוחות. פרסום בגוגל מאפשר לכל בעל עסק להשיג לקוחות ונוכחות ברשת במגוון דרכים. באמצעות פרסום בגוגל המודעה או הבאנר שלך יכולים להגיע לאלפי לקוחות שיחשפו אל המוצר או השירות שלך.

היכן הפרסומות שלך יופיעו?

  • תוצאות חיפוש – גוגל מאפשרת לפרסם את המודעה בתוצאות החיפוש לאחר שגולש כתב ביטוי מסוים. כלומר אם גולש כתב "עיצוב אתרים" יופיעו מודעות הקשורות לביטוי זה. באופן זה תוכלו להגיע ללקוחות אשר יכתבו את המוצר או השירות אותו אתם מספקים. המודעה תכלול כותרת ומסר שיווקי מניע לפעולה, לאחר לחיצה עליה הגולש יגיע לדף נחיתה ייעודי שמטרתו היא לגרום לגולש להשאיר את הפרטים שלו.
  • אתרים רלוונטיים – אם בתוצאות החיפוש היינו מוגבלים אך ורק למודעה טקסטואלית כאן אנחנו יכולים להיות הרבה יותר יצירתיים. מודעות אלה יכולות לכלול באנרים סטטיים או דינמיים או מודעות טקסט. ברשת המדיה ניתן להגיע במדויק לקהל היעד שלך תוך שימוש בכלים שיעזרו לנו להפוך את הקמפיין הפרסום לאפקטיבי יותר.
  • רימרקטינג (שיווק מחדש) – אפשרות זאת מאפשר לפנות לגולשים שכבר ביקרו באתר שלנו. מדובר באפשרות אפקטיבית מאוד כיוון שאנחנו יכולים לשכנע גולש שכבר התעניין במוצר אותו אנו משווקים לרכוש אותנו דווקא אצלנו.

מה היתרונות של פרסום בגוגל?

  • פילוח קהל יעד – מדובר ביתרון משמעותי מאוד. פרסום באינטרנט מאפשר להגיע לקהל יעד מפולח ולהציג להם מודעות רלוונטיות, בניגוד לכל מדיה אחרת. אפשרות זו חוסכת כסף והופכת את הפרסום לאפקטיבי הרבה יותר.
  • תקציב – מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לקבוע תקציב יומי, כך ניתן לקבוע תקציב חודשי ולא לחרוג ממנו. מעבר לכך עלות הפרסום בגוגל נמוך יותר מכל פרסום מדיה אחרת.
  • מדידה ושיפור תוצאות הקמפיין – יתרון מעולה שיש לקמפיין בגוגל הוא הגמישות, דבר המאפשר לשנות ולשפר באופן תמידי את הקמפיין כדי שיניב תוצאות טובות יותר.


למה כדאי לבחור במדיהוליק?

איך גורמים לגולש לעצור ולהקליק דווקא על הפרסומת שלך כשברקע יש הפגזה בלתי פוסקת של פרסומות והסחות דעת? כאן הראש הקריאייטיבי שלנו נכנס לפעולה. כדי להרים קמפיין פרסום באינטרנט צריך היכרות מעמיקה עם עולם האינטרנט, לבצע מחקר מעמיק על קהל היעד ופעילותם במרחב האינטרנט, לתכנן איזה קמפיין להרים, לעקוב אחר הקמפיין ולדעת מה לשפר והכי חשוב – צריך להיות יצירתיים.

נכון, באינטרנט יש המון הסחות דעת, אבל אנחנו נדאג שהגולשים ישימו לב אליכם תוך שימוש ביצירתיות ובכלים העומדים לרשותנו כמו: דפי נחיתה, באנרים, כתיבה שיווקית וכלים אנליטיים שבעזרתם נדע לתכנן לכם את הקמפיין שיגדיל לכם מעגל הלקוחות. הקמת קמפיין פרסום בגוגל מבלי לבצע את השלבים שציינו עשויים עלול לעלות לכם לא מעט כסף ולבזבז את זמנכם מבלי להגיע לקהל היעד שלכם ולתוצאות משמעותיות.

צרו איתי קשר!