כתיבה שיווקית אפקטיבית צריכה להעביר מסר באופן חד וברור. היא חייבת להיות מעניינת, מפולפלת ולעתים חצופה. היא יכולה להיות רשמית ואפילו שטותית, אבל היא תמיד צריכה להעביר את המסר שלך בצורה הנכונה ביותר. כשלקוח פוטנציאלי מגיע לאתר שלך הוא מצפה לקרוא תוכן שיעניין אותו, ומרגע זה האתר שלך עומד למבחן שאורכו מספר שניות בודדות.
כדי לצלוח את המבחן עלינו להכיר את קהל היעד שלנו: מה גילו, מה הז'רגון שלו, מה הוא אוהב לעשות וכדומה. אתה צריך להכיר את קהל היעד שלך טוב כמו שאתה מכיר את עצמך. לאחר שנדע את הפרופיל של קהל היעד שלך נלמד את המוצר שאתם רוצים לשווק. נמצא את הייחוד שלו ונביא אותו לקדמת הבמה. בשלב הבא נרקום לכם תוכן מעניין ומפולפל, שהלקוח הפוטנציאלי שלכם לא ישכח אותו כל כך מהר.
כתיבה שיווקית היא כמו סוכן מכירות ממולח שיודע לרדת לסוף דעתו של הלקוח ולשכנע אותו לקנות מוצר מסוים. אם אין לך תוכן שיווקי סביר להניח שגם לא יהיו לך מכירות.
בכל מקום ובכל רגע. הכתיבה השיווקית נמצאת בתחנות האוטובוס, בפרסומות, באתרים, בעיתונים, בטלוויזיה ובכל מקום שתדמיינו. בכל רגע נתון מנסים למכור לנו, גם כשאנחנו לא תמיד שמים לב. כשיש לך תוכן שיווקי אפקטיבי שנותן מענה לצרכי הלקוח אין ספק שעשית את חצי הדרך למכרה הזהב.
אם אתה מעוניין בכתיבה שיווקית שיודעת למכור או עריכת תוכן שעושה פלאים, נשמח אם תיצור איתנו קשר.